dag 1: LA - Reisverslag uit Lennox, Verenigde Staten van Corrie Oosterlaken - WaarBenJij.nu dag 1: LA - Reisverslag uit Lennox, Verenigde Staten van Corrie Oosterlaken - WaarBenJij.nu

dag 1: LA

Blijf op de hoogte en volg Corrie

22 Juli 2013 | Verenigde Staten, Lennox

Hallo!

Na een lange vlucht zijn we gisteren rond 12 uur (9uur 's avonds in NL) aangekomen in LA!
De controles op Schiphol vielen reuze mee, het alarm ging af op mijn horloge, maar dat hoefden ze verder niet te checken (?!)
Op Schiphol heb ik al kennis gemaakt met 3 reisgenoten die ook single reizen, dus dat was gezellig.
De vlucht duurde erg lang, mede ook omdat ze mijn raamplaats aan een ander hadden gegeven en ik nu aan het pad moest, jammer! We kregen volop te eten in het vliegtuig, 2 maaltijden en 3 of 4 keer snacks.
Eenmaal geland kwamen we in een hele lange rij te staan waar je een voor een je paspoort moest laten zien, vingerafdrukken moest afgeven, foto laten maken en wat vragen moest beantwoorden. Dat duurde ff dus!
Rond half 2 waren we in ons hotel. Even opgefrist en toen hebben we maar even de bus gepakt naar het Manhattan strand. Hoewel het er redelijk zonnig uit zag, was het best koud. Niet gezwommen dus, maar wel heerlijk op de pier naar de surfdudes gekeken.
Daarna even culinair uit eten geweest (mcDonalds dus...) en rond 8 uur vielen mijn ogen echt dicht en ben ik mijn mandje ingegaan. Om 12 uur vannacht werd ik echter wakker en op dit moment is het 5 uur en kan ik nog steeds niet slapen. Dat is dus een jetlag, hm...
Over ruim een uur gaat m'n wekker. Om 8 uur gaan we een tour maken door LA en voor die tijd moeten we nog wel even een ontbijt scoren bij de Mac ;-)

Foto's volgen nog, die staan op m'n tab en die kreeg ik nog niet aangesloten op het internet.

Ik heb niet in elk hotel wifi, dus er zal niet dagelijks een blog komen ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Actief sinds 11 April 2010
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 23450

Voorgaande reizen:

23 Juli 2018 - 08 Augustus 2018

Zuid Afrika

12 Juli 2017 - 20 Juli 2017

Marokko

12 Juli 2016 - 26 Juli 2016

Thailand

28 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

Kenia!

22 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Rondreis Verenigde Staten (Westkust)

11 Juli 2012 - 18 Juli 2012

Jordanie

Landen bezocht: