dag 10, 11 en 12: viva Las Vegas - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Corrie Oosterlaken - WaarBenJij.nu dag 10, 11 en 12: viva Las Vegas - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Corrie Oosterlaken - WaarBenJij.nu

dag 10, 11 en 12: viva Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Corrie

02 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Visalia

Hooooooi,

Pff, net een half uur bezig geweest met een hele lange blog, sluit mijn tab zichzelf ff af.., alles kwijt! Opnieuw beginnen dus....
Ongetrouwd en nog steeds geen miljonair, maar Vegas was geweldig!!!! Wat een stad!!!
Bloedheet en megadruk, maar o zo fantastisch.
Ons hotel was een circustent en ik sliep op de 32e etage (had leuk voor jou geweest, pap!) Wat een uitzicht! 'S avonds hebben we over de strip gewandeld en de verschillende hotels bekeken. Venetian was mijn favoriet, je waande je echt even in italië. Daar hebben we ook in een gondel gevaren met een zingende gondelier!
Ook de bellagio fonteinenshows waren erg mooi.
De volgende dag hebben we een ticket gekocht voor de hop on and off dubbeldekkerbus, zo hebben we een tour door vegas gedaan en zijn we ook downtown naar fremontstreet gegaan.
Het hoogtepunt van de dag was ook met recht een hoogtepunt, dat was de xscream, de achtbaan bovenop de 365 meter hoge stratosphere toren. Voor wie hem niet kent een youtube filmpje https://www.youtube.com/watch?v=hfYB8RmUamc&feature=youtube_gdata_player
Het waaide erg hard, boven in de toren vodlde je het gewoon wiebelen. Gek ge oeg was de achtbaan niet heel populair en konden we helemaal voorin zitten. Die achtbaan is echt gaaf. Het eerste half uur na de rit heb ik nog staan trillen van de adrenaline. Je kon ook een skyjump doen vanaf de toren, maar door de harde wind was die helaas gesloten...
Natuurlijk ben je niet in Vegas geweest als je niet gegokt hebt. De Black and white automaat was mij gunstig gezind en ik won maar liefst 15 dollar. Kan ik toch mooi zeggen dat ik geld gewonnen heb in Vegas!
Gisterenavond zijn we nog terug gegaan naar Fremontstreet, waar we midden in een rock optreden van Ashley Red vielen, was leuk! Daarna werd er op het plafond een lichtshow van Queen gedaan, dat was mooi!
Ik probeer zo een filmpje te uploaden, maar weet niet of het lukt...

Vanmorgen hebben we Vegas helaas achter ons gelaten en zijn we vertrokken naar Visalia. Onderweg zijn we gestopt in het spookstadje Calico. Maar een spookstadje met 6 bussen toeristen en een parkeerterrein vol auto's noem ik geen spookstad.. Geen bal aan! Dus, mocht je nog naar de vs willen, sla Calico gerust over! Mis je nix an!

Nu ben ik in het hotel van Visalia. Onze gids vertelde dat er in het park naast ons hotel bergleeuwen gespot waren en dat je niet alleen mag wandelen in het donker. Na het eten zijn we met z'n viertjes even wezen kijken in het park, maar geen leeuw gezien hoor! Toch is het erg spannend om in het pikkedonker aan een picknicktafel te zitten. Bij elk geritsel wat ik hoorde, veerde ik op.. Misschien hebben we morgen in sequoia meer geluk. Daar zitten ook beren en adelaars, dus ik moet er toch wel eentje kunnen afkruizen?

Morgen slaap ik in Fresno, daarna nog in Medesto en tot slot San Francisco. Gek om volgende week weer naar huis te gaan, het gaat allemaal veel te snel!!!!! Time files when you're having fun!


Xxx

  • 03 Augustus 2013 - 07:45

    Ry:

    Ongetrouwd? Ik had het idee dat jij in Vegas minstens zou afgaan met een rijke cowboy...

  • 03 Augustus 2013 - 08:39

    Juanita:

    idd dat had ik ook wel verwacht......Corrie met een rijke cowboy......;-)

  • 03 Augustus 2013 - 08:43

    Corrie:

    Rijke cowboy niet , maar een rijke Amerikaan daar in Vegas dat had wel wat geweest hoor. Have fun gr. XX

  • 03 Augustus 2013 - 16:41

    Corrie Oosterlaken:

    Haha, helaas ;-) de cowboys waren te druk met hun koeien. George Clooney schijnt wel in Vegas geweest te zijn, maar heb hem biet gespot ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Actief sinds 11 April 2010
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 23441

Voorgaande reizen:

23 Juli 2018 - 08 Augustus 2018

Zuid Afrika

12 Juli 2017 - 20 Juli 2017

Marokko

12 Juli 2016 - 26 Juli 2016

Thailand

28 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

Kenia!

22 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Rondreis Verenigde Staten (Westkust)

11 Juli 2012 - 18 Juli 2012

Jordanie

Landen bezocht: