dag 13 en 14: sequoia en yosemite - Reisverslag uit Modesto, Verenigde Staten van Corrie Oosterlaken - WaarBenJij.nu dag 13 en 14: sequoia en yosemite - Reisverslag uit Modesto, Verenigde Staten van Corrie Oosterlaken - WaarBenJij.nu

dag 13 en 14: sequoia en yosemite

Blijf op de hoogte en volg Corrie

04 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Modesto

Hoi,

Het einde van mijn reis nadert snel (veeeeeeeeel te snel), nu ben ik in het Hilton Hotel in Modesto, morgen ga ik alweer naar San Francisco. Woensdagmiddag (vs tijd) vlieg ik terug en donderdagochtend land ik op schiphol. En ik wil nog niet naar huis!!!!!

Gisteren zijn we in het Sequoia park geweest, met enorme bomen. Die dingen zijn echt immens groot. Er zouden ook beren in het park zitten, maar die heb ik niet gezien.. 1 iemand uit de bus riep dat er een beer was, maar de reisleider weigerde een stukje terug te gaan. Verder geen beer te zien, jammer!

Vandaag zijn we in yosemite geweest, laatste kans op een beer, maar helaas hadden we weer pech.. :-(.
Ook de mooie watervallen hebben we niet gezien, die waren opgedroogd. Beetje jammer van deze dag...

Zoals gezegd nu dus in het Hilton. Die verwacht je in een goede wijk, maar dat is dus niet zo.. Wat een enge figuren lopen hier! Hier ga ik dus niet alleen over straat (soms ben ik wel verstandig hoor ;-)). Morgen gaan we eerst naar Sacremento om een wijnproeverij te doen en het Capitool te bekijken, daarna naar San Francisco. Dinsdagavond komt waarschijnlijk mijn laatste blog uit de verenigde staten....


  • 05 Augustus 2013 - 08:12

    Corrie:

    Jammer van die beren, die er niet waren. Pas maar op in de wijnproeverij anders ga je wel heel licht lopen. groetjes. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Actief sinds 11 April 2010
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 23455

Voorgaande reizen:

23 Juli 2018 - 08 Augustus 2018

Zuid Afrika

12 Juli 2017 - 20 Juli 2017

Marokko

12 Juli 2016 - 26 Juli 2016

Thailand

28 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

Kenia!

22 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Rondreis Verenigde Staten (Westkust)

11 Juli 2012 - 18 Juli 2012

Jordanie

Landen bezocht: