dag 2: LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Corrie Oosterlaken - WaarBenJij.nu dag 2: LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Corrie Oosterlaken - WaarBenJij.nu

dag 2: LA

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

24 Juli 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hi there,

Weer een blogbericht uit het zonnige los angeles :-).

Na een slechte nacht, slechts 4 uurtjes geslapen, stond vanmorgen om 8 uur een stadstour op het programma.
De groep stond keurig op tijd klaar, er miste slechts 1 dingetje; de bus......
Aangezien we die toch wel nodig hadden, liep de boel wat uit.
Om half 9 zaten we dan toch in de bus en konden we op weg.

In de oude stad hebben we wat gebouwen bekeken, waaronder de disney music hall. Mooi hoe ze die gemaakt hebben!
Vervolgens gingen we door naar Hollywood!
Natuurlijk heb ik de beroemde letters even op de foto gezet:-). Daarna hadden we een uur de tijd om over de hollywood walk of fame te lopen. Wat liggen daar veel namen van sterren die ik niet ken! Gelukkig na lang zoeken toch de ster van Johnny Depp gevonden.
Tot slot zijn we nog door de dure rodeo drive gereden, maar helaas mochten we niet de bus uit om een heel maandsalaris aan een shirtje uit te geven...
Ook hebben we wat huizen in de Beverley Hills gezien. Mocht ik in Vegas die jackpot wiinnen, dan zit er wel een zomerhuisje voor me tussen ;-).

Vanmiddag kon je mee met een excursie naar het Getty Museum en naar het santa Monica strand, maar dat boeide me niet zo. Met 6 man zijn we teruggebracht naar het hotel om daar te bedenken hoe we die vrije middag konden invullen. AL snel bleek dat zo ongeveer alles ver bij ons hotel vandaan ligt en er dus weinig keus was ( taxi's zijn hier heel duur!)
Uiteindelijk zijn we met z'n vieren naar een winkelcentrum gegaan.
Wij meiden lekker shoppen en de jongens wachten voor de deur ;-). Het is wel bij kijken gebleven, anders is mn creditcard zo leeg, haha. In het winkelcentrum hebben we nog genoten van een lunch. Die porties hier zijn wel wennen hoor!
Als je geen small' zegt bij het bestellen van je cola, krijg je een enorm glas (denk aan een flinke bierpull), en dat is dan nog een medium!!
Ook de porties eten zijn enorm en voornamelijk fastfood. Ik ben benieuwd hoe dat in de andere hotels is...

Morgen verlaten we la en trekken we via Joshua tree park naar Laughin. In dat hotel heb ik waarschijnlijk geen wifi...

Probeer ook foto's erop trekken zetten, maar dat trekt de wifi hier niet helemaal....... :-(

Dat was ie weer voor vandaag! Ik ga zo nog even een drankje doen en daarentegen beter weten in kijken of ergens een normaal portie avondeten kan krijgen;-)

See you later!

• 24 Juli 2013 - 06:21

Chantal:

Autocorrect aan, Cor? ;-)
    Dit is wel jaloersmakend om te lezen zo vlak voor een drukke dag werk!
    Maar geniet ervan, meid! Leuk om te lezen!

• 24 Juli 2013 - 06:57

Corrie:

Ja op m'n tab, haha. Naar had ook een duf hoofd hoor, dus had die fouten zelf niet eens gezien. Zal bij de volgende beter opletten :-p. Nu eerst lekker slapen:-)

• 24 Juli 2013 - 08:06

Leuke foto van jou met Depp! Jammer dat hij er niet even echt bijstond. Have fun en groetjes!!

• 24 Juli 2013 - 08:12

Daisy:

Klinkt leuk cor. Geniet er van! Xx

• 24 Juli 2013 - 08:31

Juanita:

Hoi Corrie,
    Leuk om je blog te lezen.........
    Heel veel plezier daar in LA.....;-)

Groetjes...

• 24 Juli 2013 - 13:47

Corrie:

Dank! :-) leuk day jullie meelezen!!

• 24 Juli 2013 - 23:10

Johan Berendse:

Hoiii, ik lees ook hoor, tis nu al leuk, gr.