dag 7, 8 en 9 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Corrie Oosterlaken - WaarBenJij.nu dag 7, 8 en 9 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Corrie Oosterlaken - WaarBenJij.nu

dag 7, 8 en 9

Blijf op de hoogte en volg Corrie

30 Juli 2013 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Hoihoi,

Een laatste verslag voor ik naar Vegas ga! Zo, daar heb ik zin in!

2 dagen geleden hebben we moab verwisseld voor Bryce canyon city. Moab was erg gezellig, al was het weer 's avonds wat minder. Erg vervelend als je vanaf het allerlaatste restaurantje naar het hotel terug moet. Het schijnt dat ik wel door de ergste onweersbuien heen geslapen heb, dus dat is fijn!

Gisteren was weer een lange bustocht met onderweg wat parken en foto stops, ik moet zeggen dat alle stenen en rotsformaties inmiddels m'n neus uitkomen, als je de grand canyon gezien hebt, heb je alles in deze omgeving wel gezien.. Het is dat we zelf veel lol hebben, anders zou het vervelend worden.

Vandaag zijn we naar Bryce canyon geweest, waar we met z'n vieren 'The wilderness area' gelopen hebben, maar niet voordat we wisten wat we moesten doen als we een bergleeuw of beer tegen zouden komen (slaan, met stenen bekogelen of terugvechten?!?!?!). Nou, die hebben we niet gezien, wel een hele kolonie eekhoorns en chipmunks en een blauwe vogel (nee, niet Pino!)

Morgen dan eindelijk naar Vegas, ben zo benieuwd! Daar heb ik 2 dagen geen internet!

Ik zit alweer op de helft van m'n reis, het gaat veel te snel! Mam, ik denk dat ik maar hier blijf ;-)

Xx

• 31 Juli 2013 - 07:19

Corrie:

Leuke foto's en jammer van het weer, maar doe maar lekker genieten en we horen het wel als je toch daar blijft. Veel plezier en geef wel even door als je de jackpot wint. gr. XX.M.

• 31 Juli 2013 - 08:21

Juanita:

Have fun in Viva Las Vegas.....;-)