Bijna...! - Reisverslag uit Everdingen, Nederland van Corrie Oosterlaken - WaarBenJij.nu Bijna...! - Reisverslag uit Everdingen, Nederland van Corrie Oosterlaken - WaarBenJij.nu

Bijna...!

Door: Corrie Oosterlaken

Blijf op de hoogte en volg Corrie

20 Juli 2013 | Nederland, Everdingen

Nog maar 2 dagen! Nou ja, niet eens 2 dagen... Maandagochtend om 09.50 uur vlieg ik naar LA! Mijn vluchtnummer is KL601. Vroeg op dus maandag...

M'n koffer is ingepakt en volgens mij ben ik keurig onder het maximale gewicht gebleven (goh...:p). Morgen nog even mijn handbagage inpakken en dan op naar de VS.
Ik heb er ontzettend veel zin in!
In totaal ga ik 18 dagen weg, waarbij ik in 11 verschillende hotels verblijf. Zoals gezegd start ik in LA en de laatste 2/3 dagen zijn we in San Francisco.
Het begint nu wel spannend te worden hoor! Ik ben benieuwd of het een leuke groep is en natuurlijk ben ik heel benieuwd naar Amerika.
Bellen is, door de enorme kosten en het tijdsverschil, niet mogelijk. Daarom kies ik voor een blog om contact te houden met het thuisfront. Ik weet niet of ik elke dag een berichtje plaats, maar eens per 2 á 3 dagen moet toch wel lukken.

Je mag natuurlijk altijd een reactie achterlaten, vind ik leuk! =)

Tot over 3 weken!

• 20 Juli 2013 - 17:48

Chantal:

ik volg je! :) Goede reis!

• 20 Juli 2013 - 20:17

Lydia:

Corrie ik wens je een hele fijne reis en vakantie toe en ik ga je volgen hoor veel plezier xxx

• 20 Juli 2013 - 21:43

Conny:

Veel plezier en succes Corrie!

• 21 Juli 2013 - 14:11

Corrie Oosterlaken: