Geboekt! - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Corrie Oosterlaken - WaarBenJij.nu Geboekt! - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Corrie Oosterlaken - WaarBenJij.nu

Geboekt!

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

04 Mei 2016 | Nederland, Tiel

Hoi!

Na een jaartje geen vakantie en hard sparen ga ik deze zomervakantie weer op reis.
Na vele verschillende plannen (Zuid-Afrika, terug naar Kenia, Maleisië, Sri Lanka en Backpacken in Thailand) is het uiteindelijk toch weer een reis via Fox geworden: Het Gouden Zuiden van Thailand.
12 juli zal ik vertrekken. Met China Airlines vlieg ik rechtstreeks naar Bangkok, een vlucht van 11,5 uur.
Ik blijf niet in Bangkok, maar ga meteen door naar Ayutthaya. Vervolgens reis ik via Hua Hin, Chumpon en Kuo Tao naar Koh Samui.
Het wordt een reis met veel natuur, mooie tempels, een jungle hotel en hopelijk mag ik olifanten wassen!

Er is slechts 1 dingetje waar ik me wel zorgen over maak.... de spinnen zijn HUGE!
Maarrrrrr laten we hopen dat ik er geen een tegen kom;) Anders hoor je me in Nederland wel gillen ;)

Nog 10 weken geduld en dan begint de reis!

Liefs,
Corrie