Geboekt! - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Corrie Oosterlaken - WaarBenJij.nu Geboekt! - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Corrie Oosterlaken - WaarBenJij.nu

Geboekt!

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

04 Mei 2016 | Nederland, Tiel

Hoi!

Na een jaartje geen vakantie en hard sparen ga ik deze zomervakantie weer op reis.
Na vele verschillende plannen (Zuid-Afrika, terug naar Kenia, Maleisië, Sri Lanka en Backpacken in Thailand) is het uiteindelijk toch weer een reis via Fox geworden: Het Gouden Zuiden van Thailand.
12 juli zal ik vertrekken. Met China Airlines vlieg ik rechtstreeks naar Bangkok, een vlucht van 11,5 uur.
Ik blijf niet in Bangkok, maar ga meteen door naar Ayutthaya. Vervolgens reis ik via Hua Hin, Chumpon en Kuo Tao naar Koh Samui.
Het wordt een reis met veel natuur, mooie tempels, een jungle hotel en hopelijk mag ik olifanten wassen!

Er is slechts 1 dingetje waar ik me wel zorgen over maak.... de spinnen zijn HUGE!
Maarrrrrr laten we hopen dat ik er geen een tegen kom;) Anders hoor je me in Nederland wel gillen ;)

Nog 10 weken geduld en dan begint de reis!

Liefs,
Corrie

Tags: geboekt, thailand

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tiel

Corrie

Actief sinds 11 April 2010
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 23416

Voorgaande reizen:

23 Juli 2018 - 08 Augustus 2018

Zuid Afrika

12 Juli 2017 - 20 Juli 2017

Marokko

12 Juli 2016 - 26 Juli 2016

Thailand

28 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

Kenia!

22 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Rondreis Verenigde Staten (Westkust)

11 Juli 2012 - 18 Juli 2012

Jordanie

Landen bezocht: