Morgen!!! - Reisverslag uit Everdingen, Nederland van Corrie Oosterlaken - WaarBenJij.nu Morgen!!! - Reisverslag uit Everdingen, Nederland van Corrie Oosterlaken - WaarBenJij.nu

Morgen!!!

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

27 Juli 2014 | Nederland, Everdingen

Jambo!

Wat leuk dat jullie mij weer volgen :)
Na heel lang aftellen is het morgen dan eindelijk zo ver! Op naar Kenia!!!
De eerste dag van mijn vakantie zit ik helaas gewoon thuis, want de vlucht gaat pas om 19.50 uur.... Ik vlieg met Jetairfly JAF133 naar Brussel, waar we om 20.30 uur landen. Dan vliegen we daarvandaan met JAF139 om 21.30 uur verder naar Zanzibar, daar landen we om 07.40 uur. Om 11.50 uur vliegen we verder naar Mombasa. Een lange reis voor de boeg dus. Deze gegevens heb ik overigens via Schiphol. Als ik Kras moet geloven landen we helemaal niet in Zanzibar en ben ik om 10.05 uur in Mombasa. Helaas weet de klantenservice helemaal niks, dus het is een verrassing hoe laat we aankomen.
Eenmaal in Kenia gaan we als eerste naar de Severin Sea Lodge in Mombasa (zie foto!) Daar slapen we 1 nacht. Daarna gaan we op safari en slapen we 2 nachten in het Severin Safari Camp in Tsavo west (zie foto!). Een echte Afrika ervaring, want het kamp is niet afgesloten en de dieren kunnen dus tussen de tenten doorlopen. Gelukkig worden we beschermd door mannen die ons van en naar de tenten gaan brengen en ondertussen de boel goed in de gaten houden.
Op 5 augustus kom ik terug. Ik vlieg om 10.55 uur met JAF140 nonstop naar Brussel en van daaruit door naar Amsterdam. Daar ben ik óf om 21.00 uur, of om 21.40 uur. Wederom weet Kras niks ;).

Ik heb ontzettend veel zin in deze reis! Naast Amerika was een Safarireis mijn grote droom. Ik ben heel benieuwd of ik the big five ga spotten!

Mijn volgende berichtje komt vanuit Kenia!!! :)

Groetjes xxx!

P.S. wil je automatisch op de hoogte gehouden worden van mijn berichtjes? Meld je dan aan voor de mailinglist!!

• 27 Juli 2014 - 16:22

John:

Fijne vakantie zusje en tot volgende week

• 27 Juli 2014 - 16:27

Ryan:

Ik wens jou een fantastische reis toe en een hele veilige vlucht.
    Neem je een giraf voor me mee terug?

• 27 Juli 2014 - 22:09

Jessica:

Heel erg veel plezier en geniet van al het moois. En doe voorzichtig! X

• 27 Juli 2014 - 23:56

Juanita:

Jambo Corrie....ik hoop dat je net zo geniet van Afrika zoals wij gedaan hebben.....stiekem ben ik echt van het land gaan houden ;-)......have a save flight....xxx

• 28 Juli 2014 - 01:33

Birgit:

Leuk hoor! Heel veel plezier, komt vast allemaal goed. Wij gaan je volgen.
    Groetjes Robin en Birgit

• 28 Juli 2014 - 09:19

Chantal:

Veel plezier!

• 28 Juli 2014 - 17:22

Thea:

Heel veel plezier en geniet ervan!