nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Corrie Oosterlaken - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Corrie Oosterlaken - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje slapen...

Blijf op de hoogte en volg Corrie

11 Juli 2016 | Nederland, Tiel

Hallo allemaal,

Zo, de waarbenjij.nu app is weer gedownload, dus even een berichtje om uit te proberen of alles werkt!
Morgen is het dan eindelijk zo ver! om 14.15 uur vlieg ik vanaf Schiphol naar Bangkok, waar ik om 6.55 uur (plaatselijke tijd) aan kom. Mijn vluchtnummer is CI066. Zojuist heb ik ingecheckt en ik heb een heerlijke plek voorin het vliegtuig met extra beenruimte weten te bemachtigen ??.

Woensdag blijf ik niet in Bangkok, we reizen direct door naar de oude stad Ayutthaya. Daarna reis ik naar de River Kwai, waar ik 2 nachten back to basics ga in een drijvend Jungle hotel. Van daaruit reizen we steeds zuidelijker.
Het meeste verheug ik me op de excursie naar het Wildlife Rescue Center in Hua Hin. Ik heb een website gevonden waar je een dag mee kan lopen in dit center en o.a. olifanten mag wassen! Via het forum heb ik 2 medereizigers gevonden die met me mee willen, dus dat is wel fijn!

Op 26 juli, om 9.15 uur, kom ik weer aan op Schiphol.

Tijdens mijn reis zal ik zo nu en dan een bericht plaatsen op mijn blog. Wil je niks missen? Meld je dan aan voor de mailinglist. En onder mijn blog kan je natuurlijk ook altijd weer een reactie achterlaten!

Groetjes,
Corrie

• 11 Juli 2016 - 09:50

Maud:

Ik ben benieuwd naar je verhalen!!! Fijne vakantie en geniet er van xxx

• 11 Juli 2016 - 11:00

Janice:

Oehlala, morgen al!
    Veel plezier schattie!

• 11 Juli 2016 - 11:01

Leandra:

Ik zou graag je reisverslagen volgen, ben zelf geen reiziger voor verre landen dus kan zo toch meegenieten. Veel plezier.

• 11 Juli 2016 - 12:10

Dagmar Wijnbelt-van Heun:

Fijne tijd! Ik volg je te maken herinneringen! Groetjes Dagmar

• 11 Juli 2016 - 12:56

Juanita:

Oooh spannend....heel veel plezier...je hebt het verdiend....xxx

• 11 Juli 2016 - 15:16

Corrie Oosterlaken:

Bedankt allemaal!
    Leuk dat jullie volgen :)

• 11 Juli 2016 - 17:01

Corrie:

Lieve schat.
    Heel veel plezier en geniet ervan. xxx

• 11 Juli 2016 - 18:44

Jan Van Wijngaarden :

Hey corrie, ik vindt het leuk je belevenissen te volgen. Ik wens je een fijne en onvergetelijke tijd en hoop je gezond en wel weer terug te zien. Veel plezier.

• 11 Juli 2016 - 19:05

Elly Van Wijngaarden:

Geniet van je vakantie. Leuk om een ander land te ontdekken.

• 12 Juli 2016 - 06:42

Judith :

Aha het zijn olifanten ipv leeuwen :-)
    Veel plezier, hopelijk heb je internet om je blog bij te kunnen houden. Leuk om af en toe te lezen wat je allemaal meemaakt.

Have fun en een goed vlucht.